Možnosti platby a způsob doručení

ČARODĚJNICKÝ OBCHOD AVALON

Nabídka zboží

Možnosti platby a způsob doručení

MOŽNOSTI PLATBY A ZPŮSOB DORUČENÍ


PRO OBJEDNÁVKY Z ČESKÉ REPUBLIKY

  • Zboží zasíláme v České republice Českou poštou jako doporučenou zásilku nebo cenný balík.
  • Je možné si vybrat mezi zasláním na dobírku nebo zaplacením zboží předem.
  • V každém balíčku je přiložena účtenka nebo faktura, kterou je nutno uschovat pro případ reklamace zboží.

V případě zaslání zboží na dobírku, platíte za zboží v hotovosti při jeho doručeníVýše poštovného je 140,- Kč, balné neúčtujeme.

V případě placení za zboží předem převodem na náš účet, platíte za zboží poté, co Vám potvrdíme, že je  pro Vás rezervované. Výše poštovného 100,- Kč, balné neúčtujeme.

Pokud v době doručení zásilky nebudete k zastižení na Vámi uvedené doručovací adrese, můžete si zásilku vyzvednout na Vaší pobočce České pošty.

POZOR!!! ČESKÁ POŠTA UCHOVÁVÁ DORUČENÉ ZÁSILKY PO DOBU MAXIMÁLNĚ 14-TI DNŮ (V PŘÍPADĚ OBCHODNÍCH BALÍKŮ POUZE 7 DNŮ!), PO TÉ JSOU ZÁSILKY AUTOMATICKY VRÁCENY ODESÍLATELY.


Převzetí zásilky - reklamace mechanického poškození:

Zákazník je povinnen při převzetí zkontrolovat, zda obal zásilky není poškozen. V případě, že balíček Vám bude doručen viditelně poškozen a lze tedy předpokládat, že zboží může být poškozeno, nepřebírejte tento balíček od pošty. Dopravce (pošta) s Vámi následně sepíše protokol o shledané závadě a zásilka nám bude doručena zpět.

Skutečnost o shledané závadě při doručení a sepsání protokolu nám prosím neprodleně oznamte a dohodneme se na dalším postupu, např. novém zaslání zboží.

V PŘÍPADĚ ZÁJMU JE MOŽNÉ VYZVEDNOUT SI OBJEDNANÉ ZBOŽÍ OSOBNĚ V NAŠEM KAMENNÉM OBCHODĚ V PRAZE.

Pokud o tuto možnost máte zájem, zaškrtněte prosím při vyplňování Vašich údajů osobní převzetí. Při osobním odběru se platba za zboží uhrazuje přímo na místě a není samozřejmě účtovaná částka za poštovné.


PRO OBJEDNÁVKY ZE SLOVENSKÉ REPUBLIKY

  • Zboží zasíláme do Slovenské republiky Českou + Slovenskou poštou jako cenný balík nebo doporučený dopis.
  • U objednávek zasílaných do Slovenské Republiky POŽADUJEME UHRAZENÍ CENY ZA ZBOŽÍ PŘEDEM NA NÁŠ ÚČET.
  • PŘED ZAPLACENÍM ČÁSTKY NA NÁŠ ÚČET VYČKEJTE PROSÍM POTVRZENÍ, ZDA JE ZBOŽÍ SKLADEM!!!


NAŠE BANKOVNÍ SPOJENÍ

název účtu: Karolina Bartáková

adresa: Divišovská 2310/7, 149 00 Praha 4, Česká Republika

IBAN:  CZ47  0800 0000 0017 5552 2063 (při vyplňování se píše dohromady bez mezer)

BIC (SWIFT):  GIBACZPX

!!! pracujeme na zřízení účtu na Slovensku, v brzké době nebude nutné převádět peníze do zahraničí

  • V každém balíčku je přiložena účtenka nebo faktura, kterou je nutné uschovat pro případ reklamace zboží.

Výše poštovného u objednávek ze Slovenska je 280 Kč, balné neúčtujeme.

Pokud v době doručení zásilky nebudete na vámi uvedené doručovací adrese, můžete si zásilku vyzvednout na vaší pobočce Slovenské pošty.

POZOR!!! POŠTA UCHOVÁVÁ DORUČENÉ ZÁSILKY PO DOBU MAXIMÁLNĚ 14-TI DNŮ (V PŘÍPADĚ OBVCHODNÍCH BALÍKŮ POUZE 7 DNŮ!), PO TÉ JSOU ZÁSILKY AUTOMATICKY VRÁCENY ODESÍLATELY.

Převzetí zásilky - reklamace mechanického poškození:

Zákazník je povinen při převzetí zkontrolovat, zda obal zásilky není poškozen. V případě, že balíček Vám bude doručen viditelně poškozen a lze tedy předpokládat, že zboží může být poškozeno, nepřebírejte tento balíček od pošty. Dopravce (pošta) s Vámi následně sepíše protokol o shledané závadě a zásilka nám bude doručena zpět.

Skutečnost o shledané závadě při doručení a sepsání protokolu nám prosím neprodleně oznamte a dohodneme se na dalším postupu, např. novém zaslání zboží.

 

Napište nám




(povinné)


(povinné)